Politica noastră de calitate
Öz Hicret Otomotiv, prin maximizarea satisfacției clienților, a adoptat principiul de a fi cel mai fiabil și preferat Serviciu special și și-a aranjat politica de management și de calitate în consecință.
Pentru a asigura continuitatea acestei politici;
- Activitățile noastre de servicii pentru a acționa cu o abordare orientată către client.
- Pentru a maximiza satisfacția clienților cu serviciile oferite.
- Pentru a oferi produse și servicii pentru a răspunde nevoilor și așteptărilor clienților noștri.
- Pentru a urmări îndeaproape tehnologia, pentru a oferi clienților noștri experiența acumulată.
- Întotdeauna deschis la sugestiile personalului nostru și ale clienților noștri.
- Să ne cheltuim toată energia pentru a adăuga valoare culturii noastre corporative și a clienților noștri.
- Pentru a asigura continuitatea calității și pentru a ridica bara continuu.
- Identificați problemele în timp util pentru a produce soluții eficiente și rapide.
- Dezvoltarea de idei noi și încurajarea personalului nostru în această privință.
- Pentru a efectua comunicări interne și externe rapid și eficient.